Μια φορά το μήνα είναι αρκετή. Βυθίστε τα πινέλα σας σε ζεστό νερό που έχετε προσθέσει ήπιο σαπούνι η σαμπουάν μαλλιών. Αφού τα ξεπλύνετε, σκουπίστε τα με μία καθαρή πετσέτα απαλά. Μπορείτε να τα αφήσετε να στεγνώσουν φυσικά ή χρησιμοποιώντας το σεσουάρ. 

Εφαρμόστε το αγαπημένο σας μολύβι χειλιών όχι μόνο στο περίγραμμα αλλά σε όλη την επιφάνεια των χειλιών και έπειτα εφαρμόστε το αντίστοιχο χρώμα κραγιόν ή lip gloss. Για ακόμη πιο μεγάλη διάρκεια τοποθετήστε ένα πολύ λεπτό χαρτομάντιλο ή μια γάζα πάνω στα χείλη σας και εφαρμόστε με το πινέλο μια στρώση πούδρας σε μορφή σκόνης. 

Τα παχύρευστα καλυπτικά make up κάνουν τις ρυτίδες να φαίνονται περισσότερο. Επιλέξτε μια ενυδατική κρέμα με χρώμα ένα ή δυο τόνους σκουρότερο από το φυσικό σας χρώμα. Εάν έχετε σημαδάκια που θέλετε να καλύψετε, εφαρμόστε τοπικά λίγο make up. 

Για να έχει διάρκεια το μακιγιάζ σας και να δείχνει το δέρμα σας υγιές και λαμπερό πρέπει να εφαρμόσετε πριν το make up μια ειδική κρέμα βάση ή μια ενυδατική κρέμα ελαφριάς σύνθεσης που δε θα αφήσει λιπαρότητα στην επιδερμίδα σας. 

Εφαρμόζετε πρώτα το ρουζ στα ζυγωματικά σας και έπειτα με ένα καθαρό πινέλο περνάτε από πάνω με απαλές κινήσεις. Σε περίπτωση που υπερβάλατε με την ποσότητα του ρουζ, εφαρμόστε στα ζυγωματικά σας με ένα φαρδύ πινέλο λίγο από την πούδρα σας. Για ακόμα πιο φυσικό αποτέλεσμα εφαρμόστε ένα ρουζ σε μορφή κρέμας με τα δάχτυλα σας. 

Η ιδανική συχνότητα είναι μια με δυο φορές την εβδομάδα. Καλό είναι να μη χρησιμοποιείται απολεπιστικά προϊόντα με πολύ χοντρούς κόκκους στο πρόσωπο σας για να αποφύγετε τυχόν ερεθισμούς. Οι κινήσεις σας πρέπει να είναι απαλές και κυκλικές.

Πολύ απλά με ένα πολύ καλό καθαριστικό και μια κρέμα με βασικό συστατικό τον άργυρο. Ο άργυρος δρα αντιβακτηριακά, ρυθμιστικά και σταθεροποιητικά. Πρώτα πλένετε το πρόσωπο σας με το καθαριστικό πρωί και βράδυ και έπειτα εφαρμόζετε την κρέμα. 

H γήρανση είναι πιο εμφανής γύρω από τα μάτια. Το ευαίσθητο δέρμα γύρω από τα μάτια είναι λεπτότερο από το υπόλοιπο πρόσωπο και τα αιμοφόρα αγγεία πιο εμφανή αποκαλύπτοντας μαύρους κύκλους, οιδήματα και λεπτές ρυτίδες. Μια εξειδικευμένη κρέμα ματιών είναι απαραίτητη για την πρόληψη και καταπολέμηση των σημαδιών γήρανσης γύρω από τα μάτια. 

Ναι. Το 80% της γήρανσης της επιδερμίδας οφείλετε στην ηλιακή ακτινοβολία. Έστω και η ελάχιστη έκθεση στον ήλιο μέχρι να φτάσετε στη δουλειά ή ακόμα και οι λάμπες φθορίου και αλογόνου που υπάρχουν στους εσωτερικούς χώρους, προκαλούν την ίδια γήρανση όπως οι ακτίνες UVA.  

Εκτός από την επιλογή μιας κρέμας με ισχυρά ενυδατικά συστατικά όπως είναι η Αλόη, θα πρέπει να εφαρμόζετε πριν την κρέμα ένα serum και να κάνετε ενυδατικές μάσκες δυο φορές την εβδομάδα. 

Σε κάθε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα υγείας ή ακολουθείται φαρμακευτική αγωγή θα πρέπει να ζητείται η σύμφωνη γνώμη του ιατρού πριν την κατανάλωση ενός συμπληρώματος διατροφής.

Οι ανάγκες κάθε οργανισμού σε μικροθρεπτικά και μακροθρεπτικά συστατικά μπορεί να ποικίλλουν από άτομο σε άτομο. Αυτό εξαρτάται από διάφορους παράγοντες της καθημερινότητας όπως το κάπνισμα, οι διατροφικές συνήθειες και η σωματική δραστηριότητα. Αυτό που θα πρέπει να θυμάστε αν αποφασίσετε να καταναλώσετε παραπάνω από ένα συμπλήρωμα διατροφής, είναι να αποφύγετε την υπερκατανάλωση βιταμινών και κυρίως λιποδιαλυτών (βιταμίνες A,Ε,Κ,D).

Το Υποκατάστατο γεύματος είναι τρόφιμο ή συνδυασμός τροφών με σκοπό να αντικαταστήσει ένα ή περισσότερα γεύματα, όχι όμως όλη τη διατροφή. Τα υποκάστατα γεύματος ασκούν τη δράση τους μέσω της μείωσης του μεγέθους της μερίδας και της ενεργειακής πρόσληψης. Μπορούν να αντικαταστήσουν ένα ή δύο γεύματα σε μία  δίαιτα μειωμένων θερμίδων.

Σημαντικές πληροφορίες για θέματα υγείας, διατροφής καθώς και για τα συστατικά των συμπληρώματων διατροφής μπορείτε να βρείτε:
Α) στο site www.provita.gr
Β) στο βιβλίο ‘Υγεία & Διατροφή’ των εκδόσεων provita
Γ) στο ‘Figuactiv book’ του διατροφολόγου Γιάννη Κωτσή, των εκδόσεων ΔΙΦΘΕΡΑ
Δ) στο βιβλίο ‘Colostrum το δώρο της δημιουργίας’ του Dr. Marco Prummer, των εκδόσεων Rademann
Ε) στο βιβλίο ‘Aloe Vera Το δώρο της φύσης για όλους μας’
ΣΤ) στο βιβλίο ‘Επιτυχής αντιμετώπιση του στρες’ της Δρ. Άνκε Ερτάν

Πολλοί θεωρούν ότι όσο μεγαλύτερη ποσότητα βιταμινών προσλαμβάνουν τόσο καλύτερα είναι. Όμως δόσεις βιταμινών υψηλότερες από την ημερήσια δοσολογία, μπορεί να προκαλέσουν υπερβιταμίνωση στον οργανισμό. Για το λόγο αυτό συνίσταται να ακολουθείται η συνιστώμενη δοσολογία που αναγράφεται στη συσκευασία.

Τα συμπληρώματα διατροφής πρέπει να φυλάσσονται σε σκιερό και δροσερό μέρος. Τα συμπληρώματα που είναι σε υγρή μορφή θα πρέπει να καταναλώνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα από τη στιγμή που ανοίγεται η συσκευασία και να διατηρούνται σε ψυγείο. Μη ξεχνάτε βέβαια ότι κάθε φορά θα πρέπει να διαβάζετε προσεκτικά τις ακριβείς οδηγίες συντήρησης του προιόντος, οι οποίες και θα πρέπει να τηρούνται.

Είναι οι διατροφικές τιμές αναφοράς σύμφωνα με τον κανονισμό της Ε.Ε. αριθμός 1169/2011. Πρόκειται για τις ημερήσιες προσλαμβανόμενες ποσότητες αναφοράς για βιταμίνες και μέταλλα. Οι διατροφικές τιμές αναφοράς θεσπίζουν τις βέλτιστες προσλήψεις για τα θρεπτικά συστατικά μιας ισορροπημένης δίαιτας. Η υιοθέτηση μίας ισορροπημένης δίαιτας σε συνδυασμό με έναν υγιεινό τρόπο ζωής, είναι παράγοντες που συμβάλλουν στην καλή υγεία.

Τα συμπληρώματα διατροφής λαμβάνονται οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Ένας γενικός κανόνας, είναι να το παίρνει κανείς την ίδια ώρα κάθε μέρα, έτσι ώστε η λήψη του να αποτελεί μέρος των καθημερινών συνηθειών και να αποφεύγεται η παράλειψη. Βέβαια καλό είναι να τηρούνται οι ακριβείς οδηγίες του κάθε προϊόντος.

Όταν κάποιος μπορεί να πάρει τις απαραίτητες βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία από την τροφή του, τότε δε χρειάζεται συμπληρώματα διατροφής. Πόσοι όμως καταφέρνουν να πετύχουν αυτό το στόχο;

Η έλλειψη βιταμινών και μετάλλων μπορεί να οδηγήσει σε διαταραχές όπως αδυναμία, αίσθημα κούρασης, μειωμένη απόδοση. Έτσι όταν κάποιος δεν τρέφεται σωστά, ενδείκνυται η λήψη ενός συμπληρώματος διατροφής που θα του προσφέρει τις απαραίτητες θρεπτικές ουσίες.

Συμπλήρωμα διατροφής είναι προιόν αρμοδιότητας ΕΟΦ, που συμπληρώνει τη συνήθη δίαιτα. Στην κατηγορία αυτή ανήκουν συμπυκνωμένες πηγές θρεπτικών συστατικών ή άλλων ουσιών με θρεπτικές ή φυσιολογικές επιδράσεις. Μπορείτε να τα βρείτε σε υγρή μορφή, σε κάψουλες, δισκία, χάπια και άλλες παρόμοιες μορφές.